környezeti címke

Karbonsemleges, újrahasznosítható, klíma-, és környezetbarát

Reading Time: < 1 minute

Egyre gyakrabban találkozunk ilyen és hasonló megtévesztő állításokkal, amikor terméket vásárolunk vagy szolgáltatást veszünk igénybe. Vajon mit takarnak ezek a megfogalmazások? Valóban zöld állításokról van szó? És tényleg támogatjuk a környezetet, ha megvesszük? 

Az Európai Bizottság célja, hogy ezt a zavaró és nehezen értelmezhető állapotot megszüntesse, hiszen felmérésük szerint a környezeti címkék és zöld állítások fele félrevezető, megalapozatlan vagy hiányos. Ennek szabályozására szorgalmaz összehasonlítható, hiteles és ellenőrizhető eszköztárat és kommunikációt a Green Claims direktíva, amelynek hatályba lépése közelebb van, mint gondolnánk! Gyártói és forgalmazói szempontból értékteremtő üzleti lehetőség a zöld kommunikáció, fogyasztóként pedig környezettudatos vásárlásra ösztönöz. 

Ügyvezetőnk, Jenei Attila a ‘A holnap tegnapja’ fenntarthatósági rádióműsorban osztja meg gondolatait a témában, amelyet Spotifyn-on vagy Apple Podcasts-en lehet visszahallgatni. 

  
Továbbá, szakcikkünkben olvashat arról, hogy milyen tudományosan megalapozott intézkedések és lehetőségek állnak a terméket gyártó és szolgáltatást nyújtó vállalatok termékfejlesztő és kommunikációs csapatai előtt, hogy a zöld állítások valóban hiteles alapokra kerüljenek és fenntartható szemléletet tükrözzenek.

Jenei Attila - a holnap tegnapja

További kérdés?

Kapcsolatfelvétel

Töltse ki az alábbi űrlapot, és csapatunk örömmel segít kérdései, észrevételei kapcsán.

Kapcsolatfelvétel

Töltse ki az alábbi űrlapot, és csapatunk örömmel segít kérdései, észrevételei kapcsán.

Köszönjük üzenetét! Hamarosan válaszolunk Önnek.